Aktualności

Jaka jest Twoja definicja luskusu?

A czym dla Ciebie jest luksus? Poznaj Miasto Ogród Karłowice – lokalizację na wagę złota! Blisko centrum…jeszcze bliżej zieleni Zdefiniuj swoją przestrzeń na nowo. Zobacz zapowiedzi oficjalnego spotu filmowego – link.

Postępy prac Hotelu Grand luty-marzec

  Rewitalizacja Hotelu Grand trwa cały czas bez zakłóceń. Jesteśmy bardzo zaangażowani w proces  przebudowy i robimy wszystko, żeby przywrócić dawny blask i godnie witać gości w miejscu z  bogatą historią. Poniżej przedstawiamy postępy prac na chwile obecną oraz najbliższe plany.    Wykonane pracy w ciągu ostatnich tygodni: Ukończono wykonywanie konstrukcji lukarn Ułożono ocieplenie dachu […]

Cena za metr kwadratowy – co tak naprawdę zawiera?

Czy cena za metr kwadratowy powinna grać pierwsze skrzypce wśród ważnych kryteriów, którymi się kierujemy?   Wielu z nas analizując oferty mieszkań z rynku pierwotnego porównuje głownie cenę za metr kwadratowy. Parametr ten często odgrywa dla nas decydującą rolę przy podjęciu decyzji z jakim mieszkaniem zwiążemy swoje życie. Jednak czy aby na pewno odpowiednio przypisujemy […]

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami