Szanowni Państwo,

Z ogromną przyjemnością pragniemy podziękować za zaufanie, jakim nas obdarzyliście, decydując się na zakup mieszkania w naszej inwestycji.

Życzymy miłego mieszkania!

Natalia Sadocha

Obsługa gwarancyjna i posprzedażowa, kontakt z klientem
W razie jakichkolwiek pytań/problemów proszę śmiało się z nami kontaktować!

Jesteśmy tu dla Państwa!
Zakup mieszkania we Wrocławiu to nie tylko inwestycja w przyszłość, ale również symboliczny udział w odbudowie historycznej tkanki miasta. Cieszymy się, że razem z Państwem możemy tworzyć nową historię Wrocławia, dbając o jego piękno i charakter.

Obsługa rękojmi

Staramy się, aby wszystkie oferowane przez nas produkty – od mieszkań, przez budynki, po ich otoczenie – cechowały się najwyższą jakością. Aby zapewnić pełną kontrolę nad ustalonymi standardami, sami zarządzamy całym procesem inwestycyjnym. Na każdym etapie realizacji projektu, nasi eksperci odpowiedzialni za jakość, generalne wykonawstwo i nadzór autorski, monitorują postęp prac.

Jakie są warunki rękojmi?

Kupujący ma prawo do skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Kupującego, jeśli sprzedany przedmiot posiada wady fizyczne lub prawne (rękojmia).

Jak wygląda rękojmia części wspólnych?

Administrator odpowiada za utrzymanie części wspólnych na osiedlu, przeprowadzając regularne przeglądy elementów budynku oraz urządzeń i wyposażenia tych części. Wszelkie usterki dotyczące części wspólnych należy zgłaszać w pierwszej kolejności bezpośrednio do administratora budynku.

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami