Kontakt

BIURO SPRZEDAŻY
Doradztwo i sprzedaż lokali mieszkalnych
KAROLINA MALIN
Doradca ds. Nieruchomości
ADRIANNA KASPRZAK
Doradca ds. Nieruchomości
FILIP ROJEK
Doradca ds. Nieruchomości
KINGA WYRAZIK
Obsługa gwarancyjna i posprzedażowa,
kontakt z klientem
MACIEJ MODZELEWSKI
Sprzedaż i wynajem lokali usługowych
DZIAŁ MARKETINGU
NATALIA TABISZ
Biuro sprzedaży mieszkań

Czynne:
Poniedziałek 9:00 - 18:00
Wtorek 9:00 - 18:00
Środa 9:00 - 18:00
Czwartek 9:00 - 18:00
Piątek 9:00 - 18:00

tel:  +48 71 788 78 88

e-mail: biuro.sprzedazy@rafin.pl

SEKRETARIAT DEXPOL
tel: 71 793 13 02

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami