POMOŻEMY CI ZNALEŹĆ KREDYT DOPASOWANY DO TWOICH POTRZEB!

Nasz ekspert BEZPŁATNIE zagwarantuje kompleksową obsługę transakcji.
Przygotuje oferty najlepszych banków, omówi z Tobą koszty kredytowe i zobowiązania wobec banku. Zapozna Cię z każdym etapem kredytowym. A przez cały proces kredytowy zapewnimy Ci pomoc i wsparcie .
CO ZYSKUJESZ?
  • Proces bez ryzyka – z możliwością bezkosztowego rozwiązania umowy
  • Indywidualną opiekę dedykowanego eksperta finansowego
  • Porównanie ofert z ponad 12 banków
  • Kompleksowe przygotowanie dokumentacji i wniosków kredytowych
  • Wybór najlepszej oferty kredytowej dopasowanej do Twoich potrzeb
  • Pełny nadzór nad całym procesem kredytowym

KOMFORTOWY PROCES KROK PO KROKU

1. BEZPŁATNA KONSULTACJA Z DORADCĄ KREDYTOWYM RAFIN

Umów się z naszym Doradcą Kredytowym Rafin w Biurze Sprzedaży, który sprawdzi Twoje możliwości zaciągnięcia kredytu hipotecznego. Powierz nam wszelkie możliwe kalkulacje, a Ty w tym czasie oglądaj swoje wymarzone mieszkania. Poznaj oferty najlepszych banków!

2. WYBIERZ MIESZKANIE I PODPISZ UMOWĘ

Wybierz mieszkanie z oferty Rafin i podpisz umowę na dogodnych warunkach. W PRZYPADKU NIEUZYSKANIA KREDYTU MASZ MOŻLIWOŚĆ BEZKOSZTOWEGO ROZWIĄZANIA UMOWY.

3. SPOTKAJ SIĘ Z EKSPERTEM DS. KREDYTÓW I ZŁÓŻ WNIOSKI DO BANKÓW

Zakres i ilość dokumentów niezbędnych do uzyskania kredytu na mieszkanie różnić się będzie w zależności od źródła uzyskiwania dochodu. Nasz Doradca zadba o prawidłowe przygotowanie dokumentów. Nie musisz się martwić o formalności i dokumenty od strony inwestycji deweloperskiej.

4. PODPISZ UMOWĘ KREDYTOWĄ

Po pozytywnym rozpatrzeniu przez bank wniosku kredytowego na mieszkanie otrzymasz wzór umowy, który skonsultujesz ze swoim Ekspertem ds. Kredytów.

Doradca wyjaśni Ci jakie warunki należy spełnić, aby podpisać umowę kredytową i wypłacić kredyt. Razem omówicie wszystkie najważniejsze jej zapisy.

5. ODBIERZ KLUCZE!

Kontakt

TOMASZ BIEŃCZYK
Doradca ds. kredytów

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami