Formularz usterkowy

Page 1 of 13

Wilgoć

dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4

Wentylacja

dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4

Prosimy aby problem związany z wentylacją w pierwszej kolejności zgłosić do Zarządcy Państwa nieruchomości. Po sprawdzeniu i dokonaniu ekspertyzy przez Zarządcę, prosimy o przekazanie jej wyniku do Biura Obsługi Klienta. W przypadku, gdy Zarządca potwierdzi, że problem jest na poziomie wykonawczym, a nie jest to spowodowane np. przeróbkami wentylacji w pionie Państwa mieszkania, zatkaniem wentylatorów, zaniedbaniem konserwacji urządzeń na dachu budynku itp., wówczas przekażemy Państwa zgłoszenie do weryfikacji przez Generalnego Wykonawcę)

Instalacje elektryczne

Domofon

Brak prądu w jednym z gniazdek/wypustów elektrycznych

Zwarcie na instalacji wybija bezpiecznik

Inne

Instalacje wodno-kanalizacyjne i CO

Centralne ogrzewanie

dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4

Instalacja wodna

dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4

Instalacja kanalizacji

dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4

dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4

Stolarka okienna

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z zapisami instrukcji użytkowania lokalu mieszkalnego, za prawidłowe funkcjonowanie stolarki okiennej odpowiedzialny jest Właściciel lokalu. Prosimy zatem o dokonanie okresowej konserwacji i regulacji we własnym zakresie.

dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4

Stolarka drzwiowa

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z zapisami instrukcji użytkowania lokalu mieszkalnego, za prawidłowe funkcjonowanie stolarki drzwiowej odpowiedzialny jest Właściciel lokalu. Prosimy zatem o dokonanie okresowej konserwacji i regulacji we własnym zakresie.

dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4

Warstwy tynkarskie

dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4

Elewacja

Dziękujemy, Twój formularz został przesłany. Prosimy o skierowanie zgłoszenia dotyczącego elewacji do Zarządcy Państwa nieruchomości. Elewacja jako część wspólna budynku jest pod pieczą Zarządcy. W przypadku problemów niezawinionych przez Administratora budynku, zgłoszenie powinno trafić do Biura Obsługi Klienta bezpośrednio od Zarządcy.

Części wspólne

Prosimy o skierowanie zgłoszenia dotyczącego części wspólnych do Zarządcy Państwa nieruchomości. Części wspólne budynku są pod pieczą Zarządcy. W przypadku problemów niezawinionych przez Administratora budynku, zgłoszenie powinno trafić do Biura Obsługi Klienta bezpośrednio od Zarządcy.

Płytki

dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4

Inne

dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami