Postępy prac Hotelu Grand luty-marzec

 

Rewitalizacja Hotelu Grand trwa cały czas bez zakłóceń. Jesteśmy bardzo zaangażowani w proces  przebudowy i robimy wszystko, żeby przywrócić dawny blask i godnie witać gości w miejscu z  bogatą historią.

Poniżej przedstawiamy postępy prac na chwile obecną oraz najbliższe plany. 

 

Wykonane pracy w ciągu ostatnich tygodni:

  • Ukończono wykonywanie konstrukcji lukarn
  • Ułożono ocieplenie dachu stromego w części „ślepej” nad stropem żelbetowym
  • Wykonano deskowanie oraz zbrojenie(80%) pozostałych balkonów 1P
  • Wykonano zbrojenie 3 z 6 przegłębień płyty fundamentowej kamienicy
  • Wykonano znaczną część zbrojenia dolnego płyty fundamentowej
  • Ułożono beton podkładowy w brakujących miejscach
  • Kontynuacja prac przy odnawianiu węgarów okiennych pierwszego piętra (Piłsudskiego/Kołłątaja)

Co planujemy osiągnąć w najbliższym czasie:

  • Ukończenie wykonywania zbrojenia płyty fundamentowej w zakresie umożliwiającym wykonanie uziomu oraz uszczelnień przerw roboczych (do wtorku)
  • Ukończenie łacenia połaci
  • Wykonanie instalacji podposadzkowej, uziomu oraz części uszczelnień płyty fundamentowej
  • Rozpoczęcie montażu konstrukcji wieży
  • Zabetonowanie pierwszych przegłębień płyty fundamentowej
  • Kontynuacja prac przy odnawianiu węgarów okiennych pierwszego piętra (Piłsudskiego/Kołłątaja)
  • Potwierdzenie zmian projektowych dotyczących płyty fundamentowej (zgody na betonowanie)

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami