Hotel Grand zmieni się w Mövenpick

Miło, nam ogłosić iż 12 maja 2021 roku podpisana została umowa franczyzy z francuską siecią Accor – światowym liderem hotelarstwa, na mocy której Hotel Grand przejdzie rebranding i przyjmie nazwę Mövenpick. Hotel pod nową nazwą będzie gotowy przyjąć gości już na początku 2023 roku.

Za zarządzanie obiektem odpowiedzialna będzie wrocławska spółka Cohm, należącą do grupy kapitałowej inwestora Rafin i posiadająca wieloletnie doświadczenie w organizacji i zarządzaniu zabytkowymi obiektami hotelowymi. Cohm zarządzać będzie, po wybudowaniu hotelu Mövenpick, portfolio 5 hoteli, które mają łącznie 575 pokoi, w ścisłym centrum Wrocławia.

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą relacją z postępami prac – link.

 

Artykuły prasowe:

 

Gazeta Wrocławska

TuWrocław.com

turystyka.rp.pl

investmap.pl

wroclaw.naszemiasto.pl

propertynews,pl

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami