Fotorelacja z postępów prac odbudowy Hotelu Grand

 

Czas ostatnich miesięcy to jeden z najbardziej intensywnych oraz kluczowych okresów pod kątem prac koncepcyjnych w całym procesie rekonstrukcji historycznego Hotelu Grand. Za nami czas wyboru „nowego ducha” wnętrz hotelu, zgodnego ze stylistyką marki Mӧvenpick należącej do sieci hotelowej Accor. Jednocześnie, nieustannie trwały prace budowlane, które obecnie stopniowo dobiegają do etapu stanu surowego zamkniętego. 

 

Fotorelacja oraz opis ostatnich prac znajduje się pod poniższym linkiem:

https://spark.adobe.com/page/61EMEwtTR6okV/

 

Więcej na temat Hotelu Grand znajdziesz tutaj.

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami