BRIEFING PRASOWY: REWITALIZACJA HOTELU GRAND I NADCHODZĄCE OTWARCIE MÖVENPICK GRAND HOTEL WROCŁAW

W piątek 21 lutego w Hotelu Grand przy ul. Piłsudskiego 100-102 we Wrocławiu odbył się briefing prasowy, na którym zaprezentowaliśmy efekty końcowe rewitalizacji tego historycznego obiektu. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele szerokiego spektrum mediów, w tym także telewizji TVP, zaś samo spotkanie było okazją do zaprezentowania nowoczesnej odsłony hotelu oraz jego unikalnej historii.

Briefing rozpoczął się od części konferencyjnej, podczas której przedstawiciele firmy RAFIN przedstawili kluczowe założenia projektu i podzielili się szczegółami dotyczącymi procesu odbudowy oraz nowej formy obiektu. Jak wskazał Mateusz Kaczmarek – kierownik projektu odbudowy Hotelu Grand z ramienia RAFIN, : ,,Odtworzyliśmy bryłę i kubaturę obiektu z lat 20. ubiegłego wieku, były to prace prowadzone w ścisłej współpracy z konserwatorem zabytków opierające się na historycznie zachowanych dokumentach archiwalnych. Głównie dotyczy to elewacji budynku’’. Grzegorz Górka, główny architekt hotelu z pracowni projektowej GREG Architekci zaznaczył natomiast, iż: ,,Najtrudniej było dostosować dawną kubaturę hotelu do dzisiejszych standardów hotelarskich, jednocześnie zachowując to, co w nim najcenniejsze. Cieszę się, że udało się odbudować najbardziej reprezentacyjną część hotelu, z której osobiście jestem bardzo dumny. Ten hotel zasługiwał na to by oddać mu jego prestiż, nie tylko ze względu na rys historyczny ale także jego znaczenie w krajobrazie miasta’’.

Po wystąpieniach goście mieli okazję zwiedzić wnętrza Hotelu Grand, w tym pokoje hotelowe o zróżnicowanym standardzie, kawiarnię, salę konferencyjną oraz strefę restauracyjną. Podczas wizyty w pięknych, luksusowych pokojach czuć było klimat dawnego Hotelu Du Nord- pod tą nazwą Hotel funkcjonował o okresie przedwojennym.

Zwieńczeniem spotkania była degustacja dań serwowanych w hotelowej restauracji The Gate oraz w kawiarni Mövenpick, które po otwarciu hotelu dostępne będą nie tylko dla gości hotelowych, lecz także klientów z zewnątrz. W toku briefingu przedstawiciele mediów mieli możliwość przeprowadzenia wywiadów z kluczowymi osobami zaangażowanymi w projekt odbudowy, w tym m.in. Prezesem Zarządu firmy RAFIN Panem Pawłem Rojkiem, projektantem oraz Dyrektorem Generalnym odbudowanego Hotelu Grand. Hotel Grand, który przez lata stanowił jeden z symboli wrocławskiej gościnności, dzięki kompleksowej modernizacji już niebawem tj. na początku marca ponownie otworzy swoje drzwi dla gości, stając się miejscem spotkań, wypoczynku i kulinarnej przyjemności w sercu miasta.

Dzięki inwestycji firmy Rafin oraz nawiązaniu współpracy franczyzowej z globalną siecią hotelarską Accor, hotel stał się częścią prestiżowej marki Mövenpick, należącej do światowego lidera branży. Inwestycja ta otwiera nowe możliwości dla regionu i lokalnej społeczności.

   

 

 

MEDIA O NAS:

TVP3 WROCŁAW – HOTEL GRAND ZNÓW JEST GRAND

WROCŁAW.ESKA.PL – W TYM MIEJSCU WE WROCŁAWIU NOCOWAŁ…

GAZETAWROCŁAWSKA.PL – WROCŁAWSKI GRAND PO REMONCIE

WROCLAWSKIEFAKTY.PL – NOWE OTWARCIE BRAMY DO MIASTA WROCŁAWSKICH HOTELI

WROCLAW.WYBORCZA.PL – HOTEL GRAND JUŻ CZEKA…

WROCLIFE.PL – HOTEL GRAND WRACA

RADIORODZINA.PL – WROCŁAW ODZYSKAŁ BRAMĘ DO MIASTA

KOCHAMWROCLAW.PL – ZAKOŃCZYŁA SIĘ REWITALIZACJA ZABYTKOWEGO…

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami