Piszą o nas: Mövenpick Grand Hotel Wrocław na łamach czasopisma „Świat Hoteli”

magazyn artykuł Rafin

Z dumą informujemy, że nasza wyjątkowa inwestycja: Mövenpick Grand Hotel Wrocław, stała się areną inspirującej debaty ekspertów branży hotelarskiej, której relacja ukazała się w czerwcowym wydaniu czasopisma „Świat Hoteli”.

Autorzy zwrócili uwagę na unikatowe połączenie historii i nowoczesności, jakie oferuje hotel. W artykule podkreślono, że budynek, który jeszcze przed wojną funkcjonował jako Hotel du Nord i Grand, po latach znów zachwyca gości, tym razem jako luksusowy obiekt sygnowany marką Mövenpick. To dla nas ogromna satysfakcja, że mogliśmy przywrócić blask tej architektonicznej perle Wrocławia.

W tekście znalazły się również wypowiedzi przedstawicieli Grupy Accor, naszego zespołu, partnerów projektu, a także biura projektowego MIXD, reprezentowanego przez Piotra Kalinowskiego. którzy wspólnie opowiadali o procesie rewitalizacji i idei hotelarstwa przyszłości – odpowiedzialnego, zrównoważonego i pełnego emocji.

Cieszymy się, że Mövenpick Grand Hotel Wrocław jest postrzegany jako przykład odpowiedzialnej rewitalizacji, przemyślanego designu oraz nowoczesnego podejścia do gościnności. Takie publikacje umacniają nas w przekonaniu, że warto inwestować z wizją – łącząc historię z przyszłością.

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami