W odbudowanym obiekcie zaimplementujemy zupełnie nową funkcję hotelową. W połowie ubiegłego roku, po wielu konsultacjach wybraliśmy markę Autograph Collection sieci Marriott, pod którą działał będzie hotel. Autograph Collection to 266 działających hoteli w 44 krajach oraz kolejnych 91 hoteli, które są w przygotowaniu. Cechą charakterystyczną Autograph Collection, którą zdecydowała o wyborze tej marki dla Pałacu Hatzfeldów jest szacunek dla wartości historycznej adoptowanego zabytku, jak również unikalne dostosowanie do niestandardowych obiektów. Rozwiązania, zarówno w zakresie projektowym, wyposażenia i wystroju, gwarantujące najwyższy poziom obiektu wymagany przez Marriott International, przy jednoczesnym zachowaniu nienaruszonej, zabytkowej tkanki historycznej. Pozwala to na optymalne wykorzystanie potencjału takich obiektów poprzez podkreślenie ich indywidualnego i niepowtarzalnego charakteru, wykorzystując dodatkowo walory architektoniczno-historyczne, a także zapewniając gościom niepowtarzalne wrażenia spędzania czasu w obiekcie historycznym.