Rewitalizacja Hotelu Piast

Piękny Wrocław zaczyna się
w Hotelu Piast

Hotel Piast wraz z Hotelem Grand od zawsze były ważnymi elementami na wrocławskiej mapie. Przejezdni oraz wrocławianie wysiadający na dworcu kolejowym kierowali swój wzrok właśnie ku nim. Przez wiele lat Piast był najnowocześniejszym i najdroższym wrocławskim hotelem, który wraz z Grandem tworzył reprezentacyjną bramę do naszego miasta.

Więcej niż deweloper

Obiekt został wzniesiony w 1908 r. Jego charakterystycznym elementem była umieszczona w narożniku półokrągła wieża nakryta stożkowym dachem, mieszcząca klatkę schodową oświetloną dużymi oknami. Po wojnie Hotel Piast pełnił funkcję domu wycieczkowego, lecz od momentu, gdy w 2015 roku przeszedł kompleksową renowację, zyskał nowe życie i stał się jednym z najbardziej znaczących hoteli dwugwiazdkowych we Wrocławiu, witających gości pod ówczesną nazwą. Podczas prac renowacyjnych, z uwagą i pietyzmem  przywróciliśmy dawną świetność budynku. Elewacja, z licznymi elementami dekoracyjnymi, została kompletnie odnowiona i odtworzona. Wszystkie pokoje hotelowe przeszły modernizację, z uwzględnieniem najwyższych standardów i potrzeb naszych gości. Dobudowana została także nowa, szósta kondygnacja, która została przekształcona w przestronną salę konferencyjną.

Hotel Piast,  został nagrodzony w kategorii "modernizacja obiektu historycznego" w 26. edycji konkursu Piękny Wrocław. Konkurs ten jest ogłaszany rokrocznie przez Prezydenta Miasta i Towarzystwo Miłośników Wrocławia.

Aktualności

Rusza przedsprzedaż nowej inwestycji – Mieszczańska Park

Mieszczańska Park to nowoczesna inwestycja we Wrocławiu, łącząca w sobie zabytkowy charakter otoczenia z nowoczesnymi rozwiązaniami architektonicznymi. Powstanie w samym sercu dynamicznego Wrocławia, na wyspie otulonej zielenią, otoczonej z dwóch stron Odrą. Wyjątkowa inwestycja w wyjątkowym miejscu zamykająca proces urbanizacji Kępy Mieszczańskiej. Zapisz się na przedsprzedaż -> FORMULARZ

Wizualizacje

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami