Wielkie otwarcie galerii Słubice Park

WKRÓTCE OTWARCIE!

 

Przy nowo powstającej galerii S-Park w Słubicach trwają ostatnie prace porządkowe. Do parku zostali już wprowadzeni najwięksi najemcy celem dostosowania i wykończenia swoich powierzchni sprzedaży. Większość ich lokali jest już gotowa. Wielkie otwarcie już na przełomie sierpnia/września. 

 

Już niebawem mieszkańcy i przyjezdni będą mogli robić zakupy i korzystać z usług w S-Parku.  W galerii znajdzie się m.in. drogeria Rossmann, sklep odzieżowy Sinsay z grupy LPP, sklep Action, sklep mięsny, piekarnie, i kantor.

 

– Prowadzimy i finalizujemy zaawansowane rozmowy z dwoma dużymi sieciami z segmentu sprzedaży: książek, muzyki, filmów i gier oraz artykułów zoologicznych – mówi I Love Słubice Piotr Wiak, Wiceprezes Zarządu ds. handlowych Rafin Sp. z o.o., która jest właścicielem parku. – Oprócz tego prowadzimy kampanię ogłoszeniową dla lokalnych przedsiębiorców, którzy chcieliby stacjonować przy dużych ogólnopolskich markach. Na ten cel przygotowano drugą kondygnację parku handlowego, która ma skupiać właśnie mniejszych lokalnych wystawców. Trwają rozmowy z fryzjerami, gastronomią itp – dodaje. 

 

Ostatnie wolne lokale do wynajęcia kliknij tutaj.

 

Zapraszamy do zapoznania się z całym artykułem kliknij tutaj.

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami