„Biorąc pod uwagę obecną sytuację rynkową, inwestycje w mieszkanie jest bardziej atrakcyjna niż na przykład lokata w banku. Z racji tego klientów, którzy dysponują gotówką i myślą o zyskach przyszłościowo, nie trzeba dodatkowo zachęcać, aby nabyli mieszkanie. Jednak podaż mieszkań jest ogromna, dlatego też deweloperzy prześcigają się w promocjach, aby klient wybrał akurat właśnie ich nieruchomość. Pomysłów na zdobycie klienta jest wiele. Zaczynając od ofert, w których znajdziemy brak opłat czynszowych przez pierwszy rok, przez wyposażenie kuchni lub otrzymanie bonów na zakup mebli kuchennych, prezentów w posta ci sprzętu AGD, aż po wykończenie mieszkań pod klucz – a wszystko to w regularnej cenie lokalu. (…) Jednak promocje są tylko jednym z wielu czynników stymulujących sprzedaż, na początku wprowadzania inwestycji. Wmojej opinii, najistotniejszym dziś aspektem jest wiarygodność dewelopera, portfolio zrealizowanych już inwestycji i ogólny zamysł dotyczący konkretnego osiedla – jego położenie, technologia, udogodnienia dla przyszłych mieszkańców, czy planowałtainfrastruktura – Piotr Wiak, Wiceprezes Zarządu ds. handlowych RAFIN. – Dopiero kiedy te kryteria zostaną spełnione, klient może zainteresować się promocją”.
