Mieszkania
Mieszkań w ofercie: 249
Mieszczańska Park
Śródmieście
Mieszkań w ofercie: 96
Wybrzeże Reymonta III
Śródmieście
Mieszkań w ofercie: 21
Miasto Ogród Karłowice
Karłowice
Mieszkań w ofercie: 37
Partynice House II
Krzyki
Mieszkań w ofercie: 2
Promocja
Wybrzeże Reymonta II
Śródmieście
Zrealizowane inwestycje
Promocje
Wybrzeże Reymonta 2 – drugie miejsce postojowe gratis
Sprawdź najnowsze okazje cenowe.
Sprawdź warunki programu Bezpieczny Kredyt 2%
Dla Klienta
Pomoc kredytowa
Mieszkanie na start
Wykończenie pod klucz
Aktualności
Blog
O nas
Lokale usługowe
Kontakt
Porównywarka
Umów spotkanie
SYMBOL:
2.L6.K1.30
INWESTYCJA:
Wybrzeże Reymonta II
METRAŻ:
27.95 m
2
LICZBA POKOI:
1
PIĘTRO:
6
sprzedane
Brak mieszkań w schowku
ZAPYTAJ O MIESZKANIE
UDOSTĘPNIJ
Pobierz standard wykończenia
Podobne mieszkania w tej inwestycji
Sprawdź rekomendacje innych mieszkań
Wybrzeże Reymonta II
Śródmieście
Przejdź na stronę inwestycji
RAFIN Developer
Sp. z o.o.
Sp. Komandytowa,
ul. Stawowa 13, 50 -018 Wrocław
Biuro Sprzedaży Mieszkań
ul. Stawowa 13, 50 -018 Wrocław
+48 71 788 78 88
biuro.sprzedazy@rafin.pl
Mieszkania
Mieszkanie #NaStart
Program bezpieczny kredyt
Pomoc kredytowa
Wykończenie pod klucz
Aktualności
Blog
O nas
Lokale usługowe
Kontakt
Porównywarka
Polityka prywatności
Kawalerki Wrocław
Mieszkania 2-pokojowe Wrocław
Mieszkania 3-pokojowe Wrocław
Mieszkania 4-pokojowe Wrocław
Mieszkania dla rodzin 3- i 4- pokojowe Wrocław
Mieszkania z ogródkiem
Mieszkania z tarasem
Mieszkania idealne pod wynajem
Mieszkania pod program Bezpieczny Kredyt 2%
Apartamenty blisko centrum Wrocław
Strona internetowa:
Proformat
Zapytaj o ratę kredytu:
Wypełnij formularz, aby dowiedzieć się ile wyniesie Twoja rata kredytu. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą.
Imię
*
Telefon
Zgoda1
*
Wyrażam zgodę na przesyłanie i przekazywanie przez Rafin Developer sp z o.o. Sp.k we Wrocławiu (oraz jej partnerów wyraźnie wskazanych w
Polityce prywatności
) informacji handlowych za pomocą środków komunikacji telefonicznej oraz elektronicznej (w formie wiadomości e-mail) na mój adres email lub podany telefon telefonu, którego jestem użytkownikiem oraz na potrzeby przetwarzania tych danych w celach realizacji umowy sprzedaży.
Zgoda2
Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Rafin Developer sp z o.o. Sp.k (oraz jej partnerów wyraźnie wskazanych w Polityce prywatności) we Wrocławiu, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jestem użytkownikiem (w tym telefonów) dla celów marketingu bezpośredniego oraz przetwarzanie przez Rafin Developer sp z o.o. Sp.k we Wrocławiu (oraz jej partnerów wyraźnie wskazanych w Polityce prywatności) moich danych osobowych w celach marketingowych przed podpisaniem i po zakończeniu umowy.
Zgoda3
*
Zostałem poinformowany o prawie dostępu do treści swoich danych ,prawie ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, w dowolnym momencie i na wyraźne moje wskazanie drogą elektroniczną lub pisemnie. Posiadam prawo do wniesienia skargi do GIODO/UODO.
Zapytaj o mieszkanie, które Cię interesuje:
Telefon
*
Wiadomość
*
checkbox
Proszę o dodanie do wyceny mieszkań zaznaczonych w schowku
mieszkania
Zgoda1
*
Wyrażam zgodę na przesyłanie i przekazywanie przez Rafin Developer sp z o.o. Sp.k we Wrocławiu (oraz jej partnerów wyraźnie wskazanych w
Polityce prywatności
) informacji handlowych za pomocą środków komunikacji telefonicznej oraz elektronicznej (w formie wiadomości e-mail) na mój adres email lub podany telefon telefonu, którego jestem użytkownikiem oraz na potrzeby przetwarzania tych danych w celach realizacji umowy sprzedaży.
Zgoda2
Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Rafin Developer sp z o.o. Sp.k (oraz jej partnerów wyraźnie wskazanych w Polityce prywatności) we Wrocławiu, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jestem użytkownikiem (w tym telefonów) dla celów marketingu bezpośredniego oraz przetwarzanie przez Rafin Developer sp z o.o. Sp.k we Wrocławiu (oraz jej partnerów wyraźnie wskazanych w Polityce prywatności) moich danych osobowych w celach marketingowych przed podpisaniem i po zakończeniu umowy.
Zgoda3
*
Zostałem poinformowany o prawie dostępu do treści swoich danych ,prawie ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, w dowolnym momencie i na wyraźne moje wskazanie drogą elektroniczną lub pisemnie. Posiadam prawo do wniesienia skargi do GIODO/UODO.
Porównywarka mieszkań
Pomyślnie
mieszkanie o numerze:
Kontynuuj przeglądanie
Przejdź do porównywarki
Formularz usterkowy
1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Imię i nazwisko
*
Email
*
Numer telefonu
*
Adres
*
Wybór inwestycji
*
Wybierz inwestycję
Partynice House
Partynice House 2
Kępa Mieszczańska
Kępa Mieszczańska 2
Wybrzeże Reymonta
Wybrzeże Reymonta 2
Wybrzeże Reymonta 3
Złota Podkowa
Nowe Iwiny Na Polnej
Osiedle 12 Miesięcy
Dobre Osiedle
Miasto Ogród Karłowice
Wyrażam zgodę na przesyłanie i przekazywanie przez Rafin Developer sp z o.o. Sp.k we Wrocławiu (oraz jej partnerów wyraźnie wskazanych w
Polityce prywatności
) informacji handlowych za pomocą środków komunikacji telefonicznej oraz elektronicznej (w formie wiadomości e-mail) na mój adres email lub podany telefon telefonu, którego jestem użytkownikiem oraz na potrzeby przetwarzania tych danych w celach realizacji umowy sprzedaży.
Zostałem poinformowany o prawie dostępu do treści swoich danych ,prawie ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, w dowolnym momencie i na wyraźne moje wskazanie drogą elektroniczną lub pisemnie. Posiadam prawo do wniesienia skargi do GIODO/UODO.
Zostałem poinformowany o pokryciu kosztów wizyty specjalisty (200 zł netto) w przypadku gdy wezwanie przedstawiciela firmy w celu weryfikacji usterki będzie nie zasadne oraz gdy sytuacja nie wystąpi z przyczyn leżących po stronie Rafin lub generalnego wykonawcy.
Zakres usterki:
*
Wilgoć
Wentylacja
Instalacje elektryczne
Instalacje wodno-kanalizacyjne i CO
Stolarka okienna
Stolarka drzwiowa
Warstwy tynkarskie
Elewacja
Części wspólne
Płytki
Inne
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?
*
Przeciek z dachu
Nieszczelność instalacjo wodno-kanalizacyjnej w moim lokalu
Nieszczelność instalacjo wodno-kanalizacyjnej w lokalu sąsiada
Nie jestem
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?
*
Tak
Nie
Proszę o dołączenie dokumentacji fotograficznej
Choose File
No file chosen
Proszę o krótki opis zgłoszenia
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?
*
Tak
Nie
Proszę o ekspertyzy (badania) wykonanego przez Zarządcę, które potwierdza, że problem jest na pozimie wykonawczym, a nie jest to spowodowane np. przeróbkami wentylacji w pionie Państwa mieszkania, zatkaniem wentylatorów, zaniedbaniem konserwacji urządzeń na dachu budynku itp.
*
Choose File
No file chosen
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?
*
Nie, instalacje jest w oryginalnym stanie
Tak, zdemontowano oryginalną kratkę wentylacyjną w jednym z pomieszczeń
Tak, zdemontowano klapę zwrotną w podejściu pochłaniacza kuchennego
Dokonano innych zmian
Opisz zmiany
*
W przypadku przedostawania się zapachów z innych mieszkań proszę podać moc/wydajność Państwa pochłaniacza kuchennego
Proszę o krótki opis zgłoszenia
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?
*
Tak
Nie
Jakie zmiany zostały dokonane?
*
Czego dotyczy zgłoszenie?
*
Domofon
Brak prądu w jednym z gniazdek/wypustów elektrycznych
Zwracie na instalacji wybija bezpiecznik
Inne
Czego dotyczy zgłoszenie?
*
Domofon nie działa całkowicie
Domofon nie otwiera drzwi
Domofon dzwoni, ale nie słyszę osoby przy wejściu
Nie działa kod lub brelok do otwierania drzwi wejściowych
Inne
Inne - opisz jakie:
*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?
*
Tak
Nie
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?
*
Tak
Nie
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?
*
Tak
Nie
Krótki opis zgłoszenia:
*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?
*
Tak
Nie
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?
*
Tak
Nie
Krótki opis zgłoszenia:
Inne - opisz jakie:
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?
*
Tak
Nie
Opisz jakie:
*
Czego dotyczy zgłoszenie?
*
Centralne ogrzewanie
Instalacja wodna
Instalacja kanalizacji
Czego dotyczy zgłoszenie?
*
Nieszczelność instalacji
Zimne grzejniki
Uszkodzenie głowicy termostatycznej
Inne
Krótki opis:
*
W przypadku nieszczelności proszę o dodanie dokumentacji fotograficznej:
Choose File
No file chosen
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?
*
Tak
Nie
Nie wiem
Inne - opisz jakie:
*
Czego dotyczy zgłoszenie?
*
Standardowa regulacja okien/drzwi balkonowych
Stolarka częściowo straciła swoją funkcjonalność
Stolarka całkowicie straciła swoją funkcjonalność
Nieszczelność stolarki okiennej
Inne
Krótki opis zgłoszenia:
*
Krótki opis zgłoszenia:
*
Krótki opis zgłoszenia:
*
Inne - opisz jakie:
Skontaktuj się z nami
Wyrażam zgodę na przesyłanie i przekazywanie przez Rafin Developer sp z o.o. Sp.k we Wrocławiu (oraz jej partnerów wyraźnie wskazanych w
Polityce prywatności
) informacji handlowych za pomocą środków komunikacji telefonicznej oraz elektronicznej (w formie wiadomości e-mail) na mój adres email lub podany telefon telefonu, którego jestem użytkownikiem oraz na potrzeby przetwarzania tych danych w celach realizacji umowy sprzedaży.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Rafin Developer sp z o.o. Sp.k (oraz jej partnerów wyraźnie wskazanych w Polityce prywatności) we Wrocławiu, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jestem użytkownikiem (w tym telefonów) dla celów marketingu bezpośredniego oraz przetwarzanie przez Rafin Developer sp z o.o. Sp.k we Wrocławiu (oraz jej partnerów wyraźnie wskazanych w Polityce prywatności) moich danych osobowych w celach marketingowych przed podpisaniem i po zakończeniu umowy.
Zostałem poinformowany o prawie dostępu do treści swoich danych ,prawie ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, w dowolnym momencie i na wyraźne moje wskazanie drogą elektroniczną lub pisemnie. Posiadam prawo do wniesienia skargi do GIODO/UODO.