Ile dni trwał proces decyzyjny zakupu mieszkania w 2021 roku?

 

Ile dni trwał proces decyzyjny zakupu mieszkania w 2021 roku na tle zmniejszającej się dostępności ofert? Pobierz RAPORT ROCZNY opracowany na podstawie wyników sprzedaży spółki Rafin Developer.

Porównywarka mieszkań

Pomyślnie mieszkanie o numerze:

Formularz usterkowy

1
Krok 1
2
Krok 2
3
Krok 3
Zakres usterki:*
Czy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*
Czy instalacja w lokalu była przerabiana?*
Czy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*
Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*
Czy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego?*
Czy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*
Czy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*
Czy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*
Czego dotyczy zgłoszenie?*

Skontaktuj się z nami