Formularz usterkowyPage 1 of 13Inwestycja*Proszę wybraćPARTYNICE HOUSEPARTYNICE HOUSE2KĘPA MIESZCZAŃSKAKĘPA MIESZCZAŃSKA 2WYBRZEŻE REYMONTAWYBRZEŻE REYMONTA 2ZŁOTA PODKOWANOWE IWINY NA POLNEJOSIEDLE 12 MIESIĘCYDOBRE OSIEDLEMIASTO OGRÓD KARŁOWICEAdres*Wyrażam zgodę na przesyłanie i przekazywanie przez Rafin Developer sp z o.o. Sp.k we Wrocławiu (oraz jej partnerów wyraźnie wskazanych w Polityce prywatności) informacji odnośnie zgłaszanej przeze mnie usterki za pomocą środków komunikacji telefonicznej oraz elektronicznej (w formie wiadomości e-mail) na mój adres email lub podany telefon telefonu, którego jestem użytkownikiem oraz na potrzeby przetwarzania tych danych w celach realizacji postępowania usterkowegoPolityka prywatnościZostałem poinformowany o prawie dostępu do treści swoich danych ,prawie ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, w dowolnym momencie i na wyraźne moje wskazanie drogą elektroniczną lub pisemnie. Posiadam prawo do wniesienia skargi do GIODO/UODO.Zostałem poinformowany o pokryciu kosztów wizyty specjalisty (200 zł netto) w przypadku gdy wezwanie przedstawiciela firmy w celu weryfikacji usterki będzie nie zasadne oraz gdy sytuacja nie wystąpi z przyczyn leżących po stronie Rafin lub generalnego wykonawcy.DalejZakres usterki*WilgoćWentylacjaInstalacje elektryczneInstalacje wodno-kanalizacyjne i COStolarka okiennaStolarka drzwiowaWarstwy tynkarskieElewacjaCzęści wspólnePłytkiInneWsteczDalejWilgoćCzy są Państwo w stanie wskazać źródło wilgoci?*Przeciek z dachuNieszczelność instalacji wodno- kanalizacyjnej w moim lokaluNieszczelność instalacji wodno-kanalizacyjnej w lokalu sąsiadaNie jestemCzy instalacja w lokalu była przerabiana?*TakNieProszę o dołączenie dokumentacji fotograficznejdozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4Proszę o krótki opis zgłoszenia*WsteczDalejWentylacjaCzy zgłoszenie o problemie z wentylacją zostało przekazane do Zarządcy nieruchomości?*TakNieProsimy o załączenie ekspertyzy (badania) wykonanego przez Zarządcę, które potwierdza, że problem jest na poziomie wykonawczym, a nie jest to spowodowane np. przeróbkami wentylacji w pionie Państwa mieszkania, zatkaniem wentylatorów, zaniedbaniem konserwacji urządzeń na dachu budynku itp.*dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4Prosimy aby problem związany z wentylacją w pierwszej kolejności zgłosić do Zarządcy Państwa nieruchomości. Po sprawdzeniu i dokonaniu ekspertyzy przez Zarządcę, prosimy o przekazanie jej wyniku do Biura Obsługi Klienta. W przypadku, gdy Zarządca potwierdzi, że problem jest na poziomie wykonawczym, a nie jest to spowodowane np. przeróbkami wentylacji w pionie Państwa mieszkania, zatkaniem wentylatorów, zaniedbaniem konserwacji urządzeń na dachu budynku itp., wówczas przekażemy Państwa zgłoszenie do weryfikacji przez Generalnego Wykonawcę)Czy dokonywali Państwo zmian w instalacji?*Nie, instalacja jest w oryginalnym stanieTak, zdemontowano oryginalną kratkę wentylacyjną w jednym z pomieszczeńTak, zdemontowano klapę zwrotną w podejściu pochłaniacza kuchennegoDokonano innych zmianOpisz zmiany:*W przypadku przedostawania się zapachów z innych mieszkań proszę podać moc/wydajność Państwa pochłaniacza kuchennegoProszę o krótki opis zgłoszenia*WsteczDalejInstalacje elektryczneCzy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji elektrycznej w lokalu?*TakNieJakie zmiany zostały dokonane?*Czego dotyczy zgłoszenie?*DomofonBrak prądu w jednym z gniazdek/wypustów elektrycznychZwarcie na instalacji wybija bezpiecznikInneDomofonCzego dotyczy zgłoszenie?*Domofon nie działa całkowicieDomofon nie otwiera drzwiDomofon dzwoni, ale nie słyszę osoby przy wejściuNie działa kod lub brelok do otwierania drzwi wejściowychInneOpisz jakie:*Czy zmieniali Państwo położenie lub demontowali domofon w mieszkaniu?*TakNieBrak prądu w jednym z gniazdek/wypustów elektrycznychCzy sprawdzili Państwo tablicę bezpiecznikową w mieszkaniu jak i w rozdzielni elektrycznej?*TakNieCzy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenie?*TakNieKrótki opis zgłoszenia:*Zwarcie na instalacji wybija bezpiecznikCzy wybicie bezpiecznika jest spowodowane podłączeniem urządzenia do gniazdka/wypustu elektrycznego*TakNieCzy próbowali Państwo w tym miejscu podłączyć inne urządzenia?*Tak, sytuacja się powtarzaNieKrótki opis zgłoszenia:*InneOpisz jakie:*WsteczDalejInstalacje wodno-kanalizacyjne i COCzy dokonywali Państwo zmian w oryginalnej instalacji wodno-kanalizacyjnej lub CO w lokalu?*TakNieOpisz jakie:*Czego dotyczy zgłoszenie?*Centralne ogrzewanieInstalacja wodnaInstalacja kanalizacjiCentralne ogrzewanieCzego dotyczy zgłoszenie?*Nieszczelność instalacjiZimne grzejnikiUszkodzenie głowicy termostatycznejInneCzy grzejniki zostały odpowietrzone, a otwór zasilający otwarty?*TakNieNie wiem Opisz jakie:*Krótki opis:*W przypadku nieszczelności proszę o dodanie dokumentacji fotograficznejdozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4Instalacja wodnaCzego dotyczy zgłoszenie?*Nieszczelność instalacjiBrak wody/małe ciśnienie w podejściuInneOpisz jakie:*W przypadku nieszczelności proszę o dodanie dokumentacji fotograficznejdozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4Instalacja kanalizacjiKrótki opis zgłoszenia:*W przypadku nieszczelności proszę o dodanie dokumentacji fotograficznejdozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4Załączanie plików dodatkowychdozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4WsteczDalejStolarka okiennaCzego dotyczy zgłoszenie?*Standardowa regulacja okien/drzwi balkonowychStolarka częściowo straciła swoją funkcjonalnośćStolarka całkowicie straciła swoją funkcjonalnośćNieszczelność stolarki okiennejInneUprzejmie informujemy, iż zgodnie z zapisami instrukcji użytkowania lokalu mieszkalnego, za prawidłowe funkcjonowanie stolarki okiennej odpowiedzialny jest Właściciel lokalu. Prosimy zatem o dokonanie okresowej konserwacji i regulacji we własnym zakresie.Opisz jakie:*Krótki opis zgłoszenia:*Załączanie dodatkowych plików dozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4WsteczDalejStolarka drzwiowaCzego dotyczy zgłoszenie?*Standardowa regulacja drzwiStolarka częściowo straciła swoją funkcjonalnośćStolarka całkowicie straciła swoją funkcjonalnośćInneOpisz jakie:*Krótki opis zgłoszenia:*Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z zapisami instrukcji użytkowania lokalu mieszkalnego, za prawidłowe funkcjonowanie stolarki drzwiowej odpowiedzialny jest Właściciel lokalu. Prosimy zatem o dokonanie okresowej konserwacji i regulacji we własnym zakresie.Załączenie dodatkowych plikówdozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4WsteczDalejWarstwy tynkarskieCzego dotyczy zgłoszenie?*Zarysowania warstw tynkarskichUbytki warstw tynkarskichNierówności warstw tynkarskichProszę załączyć dokumentację zdjęciowądozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4Proszę podać przedział nierówności dla braku płaszczyzny barku kąta*Krótki opis zgłoszenia:*WsteczDalejElewacjaProsimy o skierowanie zgłoszenia dotyczącego elewacji do Zarządcy Państwa nieruchomości. Elewacja jako część wspólna budynku jest pod pieczą Zarządcy. W przypadku problemów niezawinionych przez Administratora budynku, zgłoszenie powinno trafić do Biura Obsługi Klienta bezpośrednio od Zarządcy.Części wspólneProsimy o skierowanie zgłoszenia dotyczącego części wspólnych do Zarządcy Państwa nieruchomości. Części wspólne budynku są pod pieczą Zarządcy. W przypadku problemów niezawinionych przez Administratora budynku, zgłoszenie powinno trafić do Biura Obsługi Klienta bezpośrednio od Zarządcy.PłytkiCzego dotyczy zgłoszenie?*Proszę załączyć dokumentację zdjęciową dotyczącą problemu z płytkamidozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4WsteczDalejInneCzego dotyczy zgłoszenie*Proszę załączyć dokumentację zdjęciową do zgłoszonego problemudozwolone typy plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf, mov, avi, mp4WsteczWyślijTo pole powinno zostać puste