Opublikowano | Media o nas


Firmy radzą na Facebooku, jak wykończyć wnętrza. Na YouTube pokazują osiedla. Sponsorują sportowców.
Na dużą konkurencję na rynku zwraca też uwagę Piotr Wiak, wiceprezes zarządu ds. handlowych spółki Rafin. – Dlatego też promując nasze inwestycje, korzystamy z różnych, wspomagających się form reklamy. Pomijając te standardowe, warto się dziś skupić na internecie – potwierdza Piotr Wiak. – Nie do przecenienia jest odpowiednio pozycjonowana i wspierana kampanią Google AdWords strona internetowa – podkreśla. I dodaje, że na wizerunek firmy pracują także tzw. reklamy outdoorowe – np. na tramwajach.

Firma Rafin jest też obecna na forach internetowych, na których klienci wymieniają się opiniami o inwestycjach. – Najlepszą reklamą są zawsze pozytywne opinie mieszkańców o osiedlu – podkreśla wiceprezes (…) Spółka Rafin, budująca osiedla we Wrocławiu, stara się też promować samo miasto. – Sponsorujemy na przykład drużynę młodzików Rafin Olimpiakos – wyjaśnia Piotr Wiak. – Zajmujemy się też rewitalizacją centrum miasta. Można tu wspomnieć odnowienie Hotelu Piast.

HTTP://WWW.EKONOMIA.RP.PL/ARTYKUL/1210073.HTML